Heti on nyt khyllä parempi olo. Kotiin tullessani tänään, oli mieli maassa, eikä mikään innostanut. Sitten kotona, porukat oli tosi ilosia, olivat ostaneet herkkuja mulle, ja vielä sitruunan ja viikunan, joita voisin kasvattaa (: Nyt olen vähän ajan sisään ottanut tavakseni laitella kaiken maailman siemeniä kasvamaan (: Ensin juurrutin kultaköynnöksen, ja laittelin sen multiin, lähti ihan kivasti, sen jälkeen innostuin laittelemaan vesimeloneja, jotka yllätyksekseni hyppäsivätkin pintaan jo neljäntenä päivänä (: ! hämmästyin kyllä kovasti ne nähdessäni, sillä uskoin että ne eivät kasva mihinkään :D Sen jälkeen innostuin lisää, laittelin tänään viikunaa, päärynää ja sitruunoita (: Kattellaan nyt miten näille käy ;) Voin vaikka laitella jtn kuvia, mikäli sille päälle satun ;) Olenkin jo jonkun aikaa miettinyt että jos joskus tänne jonkun kuvan taikoisin! (:

  Muutokseni onnistumassa kaipa ihan hyvin. Olen antanut itselleni nyt aikaa, viettänyt ihan rentoa iltaa. Eilen ja tänään. Eilen kävin jopa poimimassa marjoja, puolukoita litran poimin (: Oli aikas terapeuttista. Mukavaa puuhaa, ulkosalla tuulessa napit korvissa (:

  Ystäväiseni josta aiemmin olen puhunut. Henkilö jonka kanssa en tiedä mitä tehdä, olen alkanut tietää pikkuhiljaa (: Kerron vaikka sitten sunnuntain jälkeen että miten meni, hän tulee meille sunnuntaina (: Aikas rentoa meininkiä varmaanki luvassa, jotenkin tuntuu siltä (:  Tänään en tiedä, varmaankin ihan lötköttelyä kanssa ? :D Kuunnellen musiikkia, kuten tätä : www.youtube.com/watch (: ihaaaana kappale <3  vähän raskaampi, mutta ah :D sitten jos haluaa sellasta öllöttelymusiikkia, niin kokeile arctic monkeyssejä, mardy bum on aina hyvä valinta ;) www.youtube.com/watch  <-- tuossa (: ja sitten toki arctic monkeys - fluorescent adolescent , kappale joka saa aina iloiseksi. tässä : www.youtube.com/watch there u go (: ja minä menen nyt, hejjj ! (: