Juurikin, otsikko kertoo kaiken. Ajattelin laitella jtn hyvää ja muutenkin teki mieli kokkailla jtn , niin lopulta sitten tein ehkä maailman helpointa jälkkäriä :D elikkäs hyytelöä. Huiman haastava, naureskelin tuossa että ihan kuin Jamie Oliver olen ;P Nyt on hyytelöt jäähtymässä tuolla jääkuapis. Ehkä minun tairoilla ne jopa jotenkin räjähtää siellä, en yhtään ihmettelisi. Myöskin sähköpostini kävin tarkistamassa - uusia lukemattomia viestejähän oli VAIN 238 : D en oikein tierä mitä kaikkea niille nyt tekisi. :/

  Ystäväni kanssa - josta edellisessä kirjoituksessa puhuin - en ole edennyt oikein mihinkään. Emme ole nyt nähneet pariin päivään, mutta viimeistään viikonloppuna olis tapaaminen suuniteltuna ! (: Ikävä häntä jo on. Tietäisi vain että mitä tässä nyt minun pitäisi tehrä. Noh, eiköhän tämä tästä (: Hyvää musiikkia kuunnellen elämä näyttää juurikin paremmalta. Ainut vain että joka toinen kappale tuo mieleen Hänet, koska hän ne biisit minulle opetti, ja Hänen kanssa niitä olen enimmikseen kuunnellut. Muistoja täynnä ovat kappaleeni mun.

  Musiikista puheenollen, kuuntelen kaikennäköistä. Nykyään raskaampaa kuin ennen. Avenged Sevenfold on lempparini, rakastan tätä bändiä <3 www.youtube.com/watch  <-- Avenged Sevenfold  - Gunslinger <3 Itsekkin tämän A7X löysin vasta pari kuukautta sitten, mutta ehroton lempparini se on ! Tuossa vuosi sitten, kuuntelin pelkästään Eminemiä. Pelkästään. En mitään muuta. Kaikkialla oli vain Slim Shady, ja paitojakin Marshallista löytyi. Aina vain sitä (: Beautiful, Shake that ass for me, When I'm gone, Role model jne. Ah (: Sitä kyllä popitettiin. Kunnes nykyään Eminemiä en kuuntele melkein yhtään. :/ Tilalle tuli A7X, Metallica, Soil, Megadeth, Billy Talent,  Disturbed ym. (: Vähän muuttunut tuokin ;)  mutta minä menen. bye !